Wednesday, October 14, 2009

明知道沒結果的愛,卻無法抑制愛下去

i like this song.. the lyric the music




詞 / Gackt.C
曲 / Gackt.C
編曲 / Gackt.C
唄 / Gackt

届かない愛と知っているのに
抑えきれずに愛し続けた
もう一度この腕で抱きしめたい
君をずっと離さないから

甘い夢のような君と過ごした日々を
失うことなんてないと思っていたけれど…
「君の瞳に映っているのは僕じゃないんだね」
うつむく君に何も言えなくて

届かない愛と知っているのに
抑えきれずに愛し続けた
もう一度この腕で抱きしめたい
君をずっと離さないから

少し照れながら優しく僕に触れた
木漏れ日に揺れる君は一夏の陽炎
君が残した温もりが今も胸を締め付ける
もう戻れないとそう言い聞かせて…

届かない愛と知っているのに
抑えきれずに愛し続けた
もう一度この場所で出逢えるなら
二度と君を離さないから

その微笑を決して忘れない
声が枯れるまで君の名を叫び続けた…

届かない愛と知っているのに
抑えきれずに愛し続けた
もう一度この腕で抱きしめたい
君をずっと離さないから

君をずっと離さないから...


========

明知道是沒有結果的愛
卻無法抑制繼續愛下去
想要用這臂彎再擁抱你一次
這次再也不會放開你

與你共度的日子像是甜美的夢一般
從來沒有想過會有失去的時候…
「你的眼瞳中映照的人不是我吧」
你低著頭沉默不語

明知道是沒有結果的愛
卻無法抑制繼續愛下去
想要用這臂彎再擁抱你一次
這次再也不會放開你

你就像夏日的陽光 透過樹葉搖曳著灑落而下
溫柔地撫摸著我
你所殘留的溫暖至今我依然謹記在心中
說是再也無法回到當初…

明知道是沒有結果的愛
卻無法抑制繼續愛下去
如果能夠在這裡再度重逢
我絕不會再放開你

你的微笑我無法忘記
呼喊你的名字直到聲音嘶啞…

明知道是沒有結果的愛
卻無法抑制繼續愛下去
想要用這臂彎再擁抱你一次
這次再也不會放開你

這次再也不會放開你...





3 comments:

Hulls44 said...

==
walao
u find the lyric somemore
geng.....

Hulls44 said...

but i like tis song so much
got feel
even i dunno wat the hell he singing abt when 1st time

Cupid said...

aiyah.. very easy to find only mar.. ya lo.. got the feel hor.. especially for those kena rejected.. got english lyric in the mv mar..