Sunday, January 3, 2010

T__T

现在的我感觉到迷惑 , 无助,渺茫。。

光明的前途仿佛离我好远好远。。



怎么没人能明白我,

还是连我自己也不明白自己?



他们会否觉得我很没用?

一无是处?

永远就不能超越任何人。。

永远都活在自己小小的世界里。。

永远都达不到他人的要求。。



他们都说你会等到的。

机会总有一天会来临的。。

你得要耐心地等,等,等。。

可是,耐心毅力已经我而去。。



好想找知己谈谈我的想法,

可是他们都在为自己的未来或生活而繁忙着,

没有时间停下他们的伐步,

来听我多余的想法。



为什么我这么注重人家对我的看法?

为什么?

让人觉得我也可以?

让人觉得我并不是无能的?

让人觉得我也能闯出自己的一片天空?



还是,

他们都忘了我?


3 comments:

RY said...
This comment has been removed by the author.
RY said...

Wei dear...
I really think u think too much d..
Now it's only the beginning,
so fast u feel so frustrated d?

To begin is always hard,
don always compare urself with others who already hv a job.
They might hv started to look for job very early,
They might hv some connection wif ppl in the company,
Every1 is different, and has different advantage n weakness.

So, be patient, it's only after 1 week or more after your last paper my dear. I know your frustration, but if u can't endure such a small obstacle in life, how r u goin to face bigger challenges later?

Muakz, don b upset k? Be strong :)

Stephen Lai said...

b patient...
dun think too much and stress urself...